Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży / Sales Support

Lokalizacja: Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie handlowców w zakresie obsługi i budowania relacji z partnerami biznesowymi

  • Przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami

  • Aktualizowanie systemów CRM i innych

  • Analiza działań konkurencji, śledzenie informacji branżowych

  • Pomoc w czynnościach administracyjno-biurowych

  • Aktywne poszukiwanie własnych klientów (na późniejszym etapie rozwoju)

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientem (B2B, B2C), w dowolnej branży – warunek konieczny

  • Predyspozycje sprzedażowe i chęć rozwoju w kierunku handlowca – ważne dla nas jest to czy nie boisz się dzwonić, pytać, sprzedawać?

  • Inteligencja interpersonalna – czy umiesz się dogadać z różnymi ludźmi?

  • Inteligencja matematyczno-logiczna - czy łączysz kropki?

  • Dobrej znajomość języka angielskiego – how good is your English?

  • Uporządkowanie, systematyczne działania i dobra organizacja pracy – nie musi być jak w aptece, ale czy będziesz umiał/a zadbać o porządek w codziennym chaosie?

  • Znajomość pakietu MS Office – czy Excel jest Twoim przyjacielem?

  • Praca w biurze w Gdyni – home office dopuszczalny na późniejszych etapach współpracy jak będziesz już wiedział/a na czym polega ta praca

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub doświadczenie w Transporcie Morskim

To oferujemy

  • Bliską współpracę z mega doświadczonymi Specjalistami

  • Możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym zasięgu

  • Zdobycie doświadczenia w budowaniu relacji B2B

  • Luźną atmosferę w miejscu pracy

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życim, program PPE oraz Pracowniczy Program Wsparcia

  • Dofinansowanie wakacji, owocowe środy itd.

  • System premii i świadczeń okolicznościowych

 

Zapraszamy do aplikowania poprzez poniższy link:
eRecruiter