Spedytor Drogowy
Lokalizacja: Gdynia
Twój zakres obowiązków
- Przyjmowanie i realizowanie zleceń w transporcie drogowym
- Planowanie i koordynowanie aut podwykonawców
- Udzielanie instrukcji i porad w zakresie warunków przewozu
- Nadzorowanie procesów przewozowych i dokumentów przewozowych
- Optymalizowanie tras przewozowych, negocjowanie stawek
- Dbanie o wysoką jakość/terminowość realizowanych zleceń
- Dbałość o dobre relacje z przewoźnikami i klientami
- Aktywny udział w poszerzaniu bazy klientów i przewoźników
Nasze wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w organizacji transportów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych oraz w planowaniu aut
- Dobra znajomość rynku klientów i przewoźników oraz umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych
- Proaktywne podejście – inicjatywa w pozyskiwaniu i rozwijaniu współpracy z klientami
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami oraz rozwijania własnego portfela kontaktów
- Komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania
- Doskonała organizacja czasu pracy, uporządkowane i systematyczne działanie, skrupulatność
- Umiejętność współpracy i pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana
- Znajomość pakietu MS Office
To oferujemy
- Istniejemy dłużej na rynku niż niepodległa Rzeczpospolita – działamy nieprzerwanie od 1858 roku!, ale nasza kultura organizacyjna łączy doświadczenie z nowoczesnym podejściem i młodością, dlatego cenimy sobie tradycję, ale równie mocno stawiamy na innowacje i świeże spojrzenie
- Jako firma stale się rozwijamy, a Ty będziesz mieć taką samą możliwość! Oferujemy udział w szeregu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, abyś mógł/mogła nieustannie podnosić swoje kwalifikacje.
- Jak już poczujesz, że obecne stanowisko pracy nie jest już dla Ciebie, to nie musisz się zatrzymywać – możesz kontynuować rozwój w strukturach firmy, biorąc udział w rekrutacjach wewnętrznych zarówno w strukturze C.Hartwig Gdynia SA, jak również w strukturach całej Grupy Rhenus i pracować na całym świecie. Nie musisz zmagać się samodzielnie z pytaniami czy „trudnymi klientami” – zawsze możesz liczyć na wsparcie współpracowników
- Mamy elastyczne podejście do godzin pracy – jeśli jesteś „skowronkiem”, możesz zacząć pracę już o 7 rano. Jeśli wolisz pospać dłużej, zapraszamy do biura o 9. A jeśli masz powody, by pracować z domu, to home office jest u nas również opcją!
- Wsparcie podczas procesu onboardingu. Przez pierwsze miesiące towarzyszyć Ci będzie Buddy, który pomoże Ci w płynnej adaptacji do nowej roli. Chcemy, aby Twój start w naszej firmie był jak najbardziej komfortowy!
- Możesz pracować w nowoczesnym biurowcu, który znajduje się niedaleko stacji SKM Wzgórze – idealne rozwiązanie, jeśli jesteś fanem ekologicznego transportu. Dodatkowo, tuż obok mamy centrum handlowe Riviera, gdzie po pracy możesz oddać się zakupowemu szaleństwu! W budynku dla fanów dwóch kółek jest parking rowerowy oraz prysznice.
- Jeśli nie lubisz marnować czasu na gotowanie i robienie kanapek, mamy duży wybór cateringów z samymi pysznościami
- Jeśli sportowe wyzwania są Ci bliskie i dbasz o swoją formę, masz możliwość skorzystania z dofinansowania do karty Multisport.
- Jeśli dbasz o swoje zdrowie i wiesz, jak ważna jest profilaktyka, u nas masz możliwość korzystania z opieki medycznej w Luxmedzie
- W godzinach pracy będziesz mieć możliwość poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, dzięki dofinansowaniu zajęć językowych, które odbywają się w naszej siedzibie.
- Jeśli myślisz o bezpieczeństwie swoim i swoich bliskich, w naszej firmie będziesz mógł/mogła skorzystać z ubezpieczenia grupowego.
- Nie samą pracą człowiek żyje – warto poznać swoich współpracowników podczas organizowanych przez firmę spotkań integracyjnych.
- Jeśli jesteś osobą przewidującą przyszłość i zastanawiasz się, jakimi środkami finansowymi będziesz dysponować na emeryturze, mamy dla Ciebie dobre rozwiązanie – Pracowniczy Program Emerytalny (nie mylić z PPK).
- Gdy poczujesz potrzebę odpoczynku, możesz zrelaksować się, korzystając z dofinansowania (tzw. wczasy pod gruszą)
- Co roku, 6 grudnia, na naszych kontach pojawia się „Mikołaj” z miłą niespodzianką, która umili Ci ten wyjątkowy dzień.
- Znasz ciekawych ludzi, którzy szukają nowej pracy? Poleć ich do naszej firmy w ramach programu poleceń i skorzystaj z atrakcyjnych bonusów – do 5000 zł premii za udane polecenie!
- Jako pracownicy angażujemy się w różne akcje charytatywne, ponieważ pomaganie sprawia nam wiele radości.
- Wiemy, jak ważne są odpoczynek i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, dlatego nasi pracownicy mogą skorzystać z dodatkowych 3 dni urlopu. Dodatkowo, w dniu swoich urodzin możesz świętować, mając dzień wolny od pracy.
- Standardem u nas jest umowa o pracę, ponieważ chcemy związać się z Tobą na dłużej.
Link do rekrutacji à https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=43499ac3525f45a990ec4e83c450e24b