Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Developer BI

Lokalizacja: Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie, rozwijanie i utrzymanie rozwiązań Business Intelligence wspierających procesy analityczne i podejmowanie decyzji w Dziale Controllingu
  • Projektowanie i optymalizacja hurtowni danych
  • Identyfikacja i analiza wymagań biznesowych (platforma danych, BI)
  • Współpraca z działami operacyjnymi i finansowymi w celu identyfikacji potrzeb biznesowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze Business Intelligence i wdrażaniu rozwiązań analitycznych w środowisku Microsoft
  • Praktyczne kompetencje w zakresie projektowania modeli danych na poziomie platform danych i modeli analitycznych
  • Wysokie kompetencje techniczne w zakresie technologii analitycznych Microsoft: Power BI, SQL, język DAX
  • Tworzenie i zarządzanie dashboardami na potrzeby zespołów biznesowych
  • Umiejętność efektywnego komunikowania się ze współpracownikami, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze BI oraz aktywne proponowanie nowych rozwiązań

Mile widziane

  • Znajomość systemów ERP (np. SAP)
  • Certyfikaty związane z BI lub analizą danych
  • Kompetencje w zakresie wspierania procesów controllingowych

To oferujemy

  • Istniejemy dłużej na rynku niż niepodległa Rzeczpospolita – działamy nieprzerwanie od 1858 roku!, ale nasza kultura organizacyjna łączy doświadczenie z nowoczesnym podejściem i młodością, dlatego cenimy sobie tradycję, ale równie mocno stawiamy na innowacje i świeże spojrzenie 
  • Jako firma stale się rozwijamy, a Ty będziesz mieć taką samą możliwość! Oferujemy udział w szeregu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, abyś mógł/mogła nieustannie podnosić swoje kwalifikacje.
  • Jak już poczujesz, że obecne stanowisko pracy nie jest już dla Ciebie, to nie musisz się zatrzymywać – możesz kontynuować rozwój w strukturach firmy, biorąc udział w rekrutacjach wewnętrznych zarówno w strukturze C.Hartwig Gdynia SA, jak również w strukturach całej Grupy Rhenus i pracować na całym świecie. Nie musisz zmagać się samodzielnie z pytaniami czy „trudnymi klientami” – zawsze możesz liczyć na wsparcie współpracowników
  • Mamy elastyczne podejście do godzin pracy – jeśli jesteś „skowronkiem”, możesz zacząć pracę już o 7 rano. Jeśli wolisz pospać dłużej, zapraszamy do biura o 9. A jeśli masz powody, by pracować z domu, to home office jest u nas również opcją!
  • Wsparcie podczas procesu onboardingu. Przez pierwsze miesiące towarzyszyć Ci będzie Buddy, który pomoże Ci w płynnej adaptacji do nowej roli. Chcemy, aby Twój start w naszej firmie był jak najbardziej komfortowy!
  • Możesz pracować w nowoczesnym biurowcu, który znajduje się niedaleko stacji SKM Wzgórze – idealne rozwiązanie, jeśli jesteś fanem ekologicznego transportu. Dodatkowo, tuż obok mamy centrum handlowe Riviera, gdzie po pracy możesz oddać się zakupowemu szaleństwu! W budynku dla fanów dwóch kółek jest parking rowerowy oraz prysznice.
  • Jeśli nie lubisz marnować czasu na gotowanie i robienie kanapek, mamy duży wybór cateringów z samymi pysznościami
  • Jeśli sportowe wyzwania są Ci bliskie i dbasz o swoją formę, masz możliwość skorzystania z dofinansowania do karty Multisport.
  • Jeśli dbasz o swoje zdrowie i wiesz, jak ważna jest profilaktyka, u nas masz możliwość korzystania z opieki medycznej w Luxmedzie
  • W godzinach pracy będziesz mieć możliwość poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, dzięki dofinansowaniu zajęć językowych, które odbywają się w naszej siedzibie.
  • Jeśli myślisz o bezpieczeństwie swoim i swoich bliskich, w naszej firmie będziesz mógł/mogła skorzystać z ubezpieczenia grupowego.
  • Nie samą pracą człowiek żyje – warto poznać swoich współpracowników podczas organizowanych przez firmę spotkań integracyjnych.
  • Jeśli jesteś osobą przewidującą przyszłość i zastanawiasz się, jakimi środkami finansowymi będziesz dysponować na emeryturze, mamy dla Ciebie dobre rozwiązanie – Pracowniczy Program Emerytalny (nie mylić z PPK).
  • Gdy poczujesz potrzebę odpoczynku, możesz zrelaksować się, korzystając z dofinansowania (tzw. wczasy pod gruszą)
  • Co roku, 6 grudnia, na naszych kontach pojawia się „Mikołaj” z miłą niespodzianką, która umili Ci ten wyjątkowy dzień.
  • Znasz ciekawych ludzi, którzy szukają nowej pracy? Poleć ich do naszej firmy w ramach programu poleceń i skorzystaj z atrakcyjnych bonusów – do 5000 zł premii za udane polecenie!
  • Jako pracownicy angażujemy się w różne akcje charytatywne, ponieważ pomaganie sprawia nam wiele radości.
  • Wiemy, jak ważne są odpoczynek i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, dlatego nasi pracownicy mogą skorzystać z dodatkowych 3 dni urlopu. Dodatkowo, w dniu swoich urodzin możesz świętować, mając dzień wolny od pracy. 
  • Standardem u nas jest umowa o pracę, ponieważ chcemy związać się z Tobą na dłużej.

 

Link do rekrutacji à https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8fd402e3b3f2421a882ba86bb890603a